دین و دنیا

اعتقاد، رفتار و اخلاق صحیح

دین و دنیا

اعتقاد، رفتار و اخلاق صحیح

دین و دنیا
پیوندهای روزانه

خواهش و نیایش (16)

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ق.ظ

خدایا!

از یکی از بنده های خوبت شنیدم که می گفت: «عادت، کمینگاه شیطونه»

شیطون همیشه با عادت هایی به من ضربه میزنه که دل کندن ازشون برام سخته.

کمکم کن به هیچی غیر از بندگی  تو  و دوست داشتن تو، عادت نکنم.

خدایا!

بعضی ها باهات حرف می زنن چون دستشون زیر سنگه و حاجت دارن.

ولی بعضی ها باهات حرف میزنن چون از حرف زدن با تو لذت می برن.

اسم منُ جزء  اون گروه دوم بنویس...


 خدایا!

به قول و  قرار های من اعتمادی نیست.

اینُ هم خودت می دونی، هم خودم.

تا حالا هزار بار بهت قول دادم و بعدش یادم رفته که چی قول داده بودم.

تا حالا هزار بار باهات قرار گذاشتم و به جای موندن سر قول و قرارم،‌ بی قراری کردم.

ولی تو اینجوری نیستی...

تو خوبی، خیلی خوب...

یه کاری کن منم یه کم مث تو و بنده های خوب تو بشم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی