دین و دنیا

اعتقاد، رفتار و اخلاق صحیح

دین و دنیا

اعتقاد، رفتار و اخلاق صحیح

دین و دنیا
پیوندهای روزانه

خواهش و نیایش (15)

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ق.ظ

خدایا!‌

دوست دارم دعای امروزم،  همون دعایی باشه که تو ازم خواستی و انتظارش رو داری...

خدایا!

من و همه برادر ها و خواهر هامُ ببخش و بیامرز....

چه اون خواهر و برادر هایی که سال ها و قرن ها قبل از من به دنیا اومدن و از دنیا رفتن، چه اون هایی که  همین الآن مث من دارن روی زمین تو نفس می کشن.

خدایا!

توی دل من، نسبت به هیچ خواهر و برادری، ذره ای کینه و حسادت باقی نذار...

دلمُ نرم کن... نرم  و  بی غبار و بی کینه... 


خدایا!

چشم و گوشمُ باز کن.

چشم و گوشمُ باز کن تا حکمت داده و نداده ی تو رو ببینم و بفهمم و درک کنم.

می دونم که داده های تو نعمته و نداده هات، حکمت.

ولی فاصله دونستن تا دیدن و درک کردن، خیلی زیاده.

من این چیزا رو می دونم، ولی دوست دارم ببینم و درک کنم.

اینجوری ایمانی که به تو دارم، قوی تر و محکم تر می شه.

تو هم از من همینُ می خوای دیگه؟ یه ایمان قوی. مگه جز اینه؟!

پس چشم و گوشمُ باز کن!‌


خدایا!

به قول و  قرار های من اعتمادی نیست.

اینُ هم خودت می دونی، هم خودم.

تا حالا هزار بار بهت قول دادم و بعدش یادم رفته که چی قول داده بودم.

تا حالا هزار بار باهات قرار گذاشتم و به جای موندن سر قول و قرارم،‌ بی قراری کردم.

ولی تو اینجوری نیستی...

تو خوبی، خیلی خوب...

یه کاری کن منم یه کم مث تو و بنده های خوب تو بشم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی